juli 2011

Reisefeber

For tre dager siden fikk vi det endelige programmet til New York turen (10.-13.august) og det ser slik ut: Wednesday, August 10 Arrivals to EWR Check into Springhill Suites Free time: Outlet ...

Helgen min

På fredag var det usedvanlig fint vær i Bergen. Dermed bestemte Anna Le og jeg at vi skulle ta en tur til byen. Vi gikk egentlig bare rundt og trasket og shoppet litt. Merker jeg har begrenset shop...

Ut på tur, aldri sur

Fra onsdag til torsdag var jeg på telttur på Mjølfjell. Fantastisk natur! Var også utrolig heldig med været, til tross for hvordan været har vært i landet så langt denne sommeren.Det var rett og sl...

Å si hade til venner og familie for 1 år

Ulempen med å dra på utveksling er at du ikke får se venner og familie på et helt år. Eller.. Det er joegentlig bare 10 måneder, men det er lenge nok! Har allerede tatt farvel med venner som allere...

Klar for tur!

I morgen tidlig drar jeg på telttur med pappa og broren min. I dag har vi derfor kjøpt nødvendig turmat og klær som blant annet jakken du ser nedenfor. Har ikke teltet på flere år, så det blir gøy!...

En svært minnerik dag

I går var en dag hvor jeg opplevde mye. Blant annet markeringen etter de døde (under skytingen på Utøya og bomben i regjeringskvartalet) på Torgallmenningen. Jeg synes det er helt forferdelig og sj...

Gaver fra CANADA

I ferien har pappa vært på villmarkstur i Canada og det resulterte i blant annet disse gavene. MADE BY INDIANERE Øredobber av mammuttann ! :D Indianerarmånd Smykke laget av indianere ...

Hytten

Hele helgen har jeg vært på hytten på Lindås med mine besteforeldre, foreldre og bror. Vi har fisket, grillet og kost oss. Venter på mat  Morfar griller BLÅBÆR! KRABBE!᥿...

Kun 3 uker igjen...

Det er litt sykt å tenke på at om nøyaktig 3 uker har jeg forlatt Norge og sagt hade til alle venner og familie for 1 år (ved unntak av Lene da) Jeg har nok landet i New York og er klar for noen f...

Askøy

Hei! Siden lørdag har jeg vært på Askøy hos mine besteforeldre og kost meg masse. Været har ikke akkurat vært på topp, men vi har likevel gjort mye kjekt, blant annet tivoli der broren min og jeg ...

HJELP til ny header

Hei! Jeg trenger en ny header og håpte veldig på å få litt hjelp av noen der ute. Hvis noen er så snill og vil hjelpe, send en mail til isnamnam@hotmail.com, så kan jeg sende deg flere bilder, hvi...

Kino og bryggekos

I dag har jeg vært på kino og sett Harry Potter med Qnhu. Har blitt en slags tradisjon at vi ser den sammen hvert år nesten. Ok + film. Ganske lik alle andre.Etter filmen dro vi en liten byvandring...

Borte bra, men hjemme best

Borte bra, men hjemme best ? Pff, bullshit.Personlig mener jeg det motsatte. Kunne mye heller blitt på Gran Canaria ihvertfall 1 uke til enn å dra hjem til kalde Norge.. Varmt vær, sole meg, bade m...

Oslo

I dag starten dagen min med en deilig frokostbufe på hotellet før jeg dro på den amerikanske ambassaden for å fikse visum til USA. Det var egentlig veldig enkle spørsmål som om jeg noen gang hadde ...

Henger i London

hallaa! Har naa landet i London og sitter paa en internettkafe. Klokken nearmer seg halv tre (halv fire i norge), saa det er nok paa tide aa proeve aa sove litt! Skal tross alt vandre i Oslo de tr...

Fiestas del Carmen

I går var jeg og så på når spanjolene feiret Fiestas del Carmen. Er ikke helt sikker på hva de feirer egentlig, men det tok helt av. Trykk her hvis dere vil se mer av hva det går ut på. Her er ihve...

BURSDAG

I dag har mamma hatt bursdag og vi feiret den med biff på Los Canarios. Gran Canarias beste biff restaurant spør du meg! Den ble feiret med sang og stjerneskudd fra personaletsom du ser under. ...

The beach

I dag har jeg vært på Amadores stranden. Blir nok siste dag på stranden her nede, siden i morgen er siste solingsdag og da skal vi være ved bassenget. Spilte også litt minigolf med broren min. &...

Fresno, California, mitt nye hjem

Helt siden jeg fikk vite at jeg hadde fått familie i Fresno, har jeg prøvd å finnemest mulig informasjon om byen som overhode mulig. Ifølge wikipedia er Fresno den 5. største byen i California med ...

BILLETTENE HAR ANKOMMET

I ettermiddag fikk jeg endelig reiseruten og billettene til USApå mail. Var skikkelig spent når jeg åpnet mailen. Reiser 10.august om morgenen fra Oslo direkte til New Yorkmed Lene (får sitte samme...

AVREISEDATO TIL USA

Da har jeg endelig fått avreisedato til New York og det blir onsdag 10.august. Da kommer jeg til California lørdag 13. august og får 9 dager der før skolestart. Jeg har vært utrolig heldig med dato...

Bloglovin'

Follow my blog with Bloglovin Nå kan du følge min blogg på Bloglovin!! Bare klikk på linken :-) Foto:Iben Helene(Iben skriver: HERREGUD SÅ FINT BILDE, SANT?!!!!)

Outfit

Jumpsuit: Stradavarius Ray-ban solbriller Sko: Natura - Isabelle

Shopping i Las Palmas

Hver sommer på Gran Canaria må jeg en tur innom Las Palmas, Gran Canarias "hovedstad",og denne ferien var intet unntak! Sommersalget startet 1. juli, så det passet jo veldig bra. Mine favoritt buti...

SUNWING, ARGUIENEGUIN

Idag har jeg vært påSunwing-hotellet her i Arguineguin med min bror. Dagene går for det meste kun i soling, bading og spising. Passer meg utmerket godt. Nå er det kun 1 uke og en dag igjen. Jeg vil...

Dagens innkjøp og antrekk

I dagvåknet jeg ganske seint og var grådig rød i tillegg, så ble til at vi dro en tur på kjøpesenteret. Her er noe av det jeg kjøpte. Jumpsuit fra stradivarius Sko fra Natura...
Isabelle i USA

16, Bergen

Utvekslingsstudent i Fresno, California skoleåret 2011/2012. Reiser med Aspect Spørsmål? isnamnam@hotmail.com leser denne bloggen NÅ